Lavinia

Lavinia

marți, 5 noiembrie 2013

Pisica mea este boema



Pisica mea imi intra in cap si imi fura din ganduri. Astazi am surprins-o cazuta pe gandurile mele. Avea asa o privire ratacita, plina de sentimente consumate si ceva sentimente noi, placute. Mi-am recunoscut imediat ochii din ochii ei.
Pisica mea uneori imi fura din spirit. Alearga, sare si striga ba cu entuziasm si frenezie ba cu manie si ura. De parca s-au dezlantuit energiile in ea. Iar eu o inteleg pentru ca ma manifesta pe mine.
Pisica mea imi fura din atitudine Merge tantosa si sfidatoare de parca ar vrea sa darame toate zidurile lumii, dar la primul zgomot puternic se ascunde sub pat.
Pisica mea viseaza ca mine, iubeste ca mine, vaneaza ca mine. Pisica mea e Eu iar eu sunt Pisica mea. Pisica mea este boemă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu