Lavinia

Lavinia

duminică, 25 octombrie 2009

Recunoştinţa

Mulţumescu-ţi ţie dechizător de drumuri
Tu,cu lumina ta 
Mi-ai ridicat vălul de pe ochi
Precum mirele vălul miresei.
Mi-ai luat pur şi simplu greşelile
Şi mi le-ai aruncat la picioare.
Mi-ai luminat conştiinţa 
Prin adevaruri devastatoare
Mi-ai deschis mintea 
Şi ai umplut-o cu principii.
Principii de care nu aveam habar.
Mi-ai arătat fundalul lumii mele roz.
Era negru!
M-ai scos din pacat, din inconştiinţă
Şi m-ai aruncat in realitate.
Acum....îngerul naivităţii m-a părăsit.
Şi nu imi pare rău.
I-am facut uşurată din mână ,
Şi l-am rugat sa nu mai revină.
Să işi plece capul înaintea maturitaţii
Şi să se resemneze noilor mele principii
Pentru ca tu, mi-ai arătat 
Cum să traiesc printre oameni.

Un comentariu:

  1. mi-ar placea ca toti oamenii pe care ii ajutam intr-un fel sau altul...pe care ii scoatem din "ceaţa naivitatii" sa simta macar o farama de recunostinta . nu ma refer la anumite gesturi prin care sa exprime asta...ci pur si simplu sa existe acest sentiment in cugetul celorlalti.

    RăspundețiȘtergere